PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

sâmbătă, 16 iunie 2012

Salvaţi Roşia Montană!

Cu aproape zece ani în urmă, la întrebarea unui geolog, venit de aiurea să lucreze pentru RMGC:
   - De ce te temi de acest proiect?
Am răspuns:
   - Vezi muntele din faţa noastră? Îl vreau tot VERDE şi peste un deceniu şi peste zece! Îmi poţi garanta că după proiect va fi tot aşa?
Evident că, tăcerea lui a fost un răspuns elocvent.
   Astăzi, distinsa Doamnă a scenei româneşti - Maia MORGENSTERN - a exprimat, mult mai frumos ceea ce spusesem eu, atunci.



Multă lume este păcălită de reclama neruşinată ce se face:
   - se investesc 4 miliarde de dolari (2 la consultanţii din alte ţări, 1 pe utilajele aduse din alte ţări, ...);
   - se creează 500 de locuri de muncă; ba nu, 1.000!; ba nu, 2.000,! şi dacă numărăm şi poştaşul din Turda, care operează scrisoarea ce o trimit eu unuia din Roşia Montană, mai avem un loc de muncă "creat indirect" de RMGC!, deci, am ajuns la 2.001!;
   - va curge lapte şi miere şi ... îi va îneca pe cei de-acolo!
Se mizează pe credulitate (ca să nu zic altfel!), pe "cozile de topor", avide de lei, dolari, euro şi de ... arginţi!

Un comentariu: