PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

luni, 31 octombrie 2011

Dureri ecologice (311011)

Colectarea selectiva a deseurilor

- concret: colectarea bateriilor pentru reciclare -

- / -
NB: jenant a fost circul, absolut romanesc, dupa care am primit permisiunea de a face aceasta poza in magazinul Lidl. Am cerut permisiunea, am fost rugat sa astept sa vina sefa. Care, nefiind sefa adevarata, a trebuit sa astept sa ceara aprobarea telefonic de la ... Bruxeless sau Akra ori Perth?! Timp in care, sefa nesefa mi-a cerut sa-i explic de trei ori de ce vreau sa fac poza. Am fost atat de vexat incat nu am mai avut chef de pozat si pateul de 1,99, pe care la casa l-am platit cu 2,49!
Nota: Poza aceasta este facuta ... inainte de a obtine aprobarea!!! Am si cateva facuta dupa!
Bloguri de care mă ocup: blogger, turdeanu’, ulise, zam-fir-pop, filumenie, de turda şi aefc, florina, blogolog, zolty, filumenista, dumuraru şi câţiva dintre prietenii din blogolume: coolnewz, g1b2i3, petedeculoare, stropidesuflet, fewstuff, linkping, cristiandima, napobloghia, catilupascu, lecturirecenzate, bloglenesrau, incertitudini, andibob, anaveronica, mirelapete, rokssana, gabrieladsavitsky, flaviusobeada, roxanaiordache, lunapatrata, teonegura, ivanuska, groparu, umbrelaverde, edituramateescu, quadratus, supravietuitor, abbilbal, ganduripebigudiuri, madimcm, mirceavladut, iavaleriana, balaurdegradina, razameadesoare, anamariadeleanu, mickelasblog, verovers, patranoiudana, mariapostu, fosile, gabirotaru, perfectiune, androxa, dictaturajustitiei, gabrielailies, daurel , zinnaida, se-cret-blognotes, delaepicentru, alicegeorgiana2, romanianstampnews, griska, diversediversificate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu