PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

sâmbătă, 20 august 2011

Să fim serioşi!

Conform postării precedente, astăzi trebuia …
… să fim serioşi!
Am ajuns, aproape fugind, jenaţi că suntem în întârziere, la ora 9, la punctul de întâlnire din sensul giratoriu. Ne-am rotit privirile, degeaba, şi, în cele din urmă am văzut emblema de maşina Ioanei. Am mai aşteptat, aproape o oră, şi au mai venit doi. Noi, Ulise şi cu mine, am mărit cu 50% numărul participanţilor la acţiune!
Am mers, cu maşinile, în zona Băilor Sărate. Ne-am dus într-o direcţie …. Ca să avem de unde ne întoarce. Apoi, …
Am înţeles că … vom citi comunicatul pe turdanews şi gata! Şi i-am părăsit ca să ne vedem de treaba noastră, lăsându-i să „acţioneze” nestingheriţi.
Biata Ioana se lăuda că semnalul de pe turdanews avea peste 400 de vizualizări, fără să ştie că … la ei, asta înseamnă că materialul a fost citit, de fapt, de vreo trei persoane. Degeaba s-a uitat după sutele de voluntari de la Fundaţia Raţiu ori de la SlowFood sau de la Fundaţia Potaissa, … Nici urmă de participanţi de la multele cercuri de ecologie din şcolile turdene ori ghirişene. Astăzi, trebuia muncit. Nu se împărţea ciocolată!

Pentru Let’s do it, România de anul acesta se preconizează o participare de 500.000 de persoane!?
Să fim serioşi!

Un comentariu:

  1. Am citit şi am roşit în locul turdenilor şi ai celor din localităţile învecinate. Data viitoare să puneţi afişe mari prin care să anunţaţi că se împart sticle cu bere pentru bipezi şi covrigi de pus în coadă pentru patrupezi! Acum o lună a avut loc şi în satul meu o acţiune similară şi au fost 60 de voluntari. Imi pare rău că nu am făcut poze, dar nu m+am gândit atunci că aş putea da exemplu pe consătenii mei. Atunci nu ne+am întâlnit şi cu gând de distracţie ci doar de a ne realiza obiectivul. A fost o reuşită.

    RăspundețiȘtergere