PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

miercuri, 6 aprilie 2011

Incredibil, dar, trist şi adevărat (2)

Va rog din suflet, ajutati-ma sa ajut aceste doua berze sa nu plece si sa nu ramina fara cuib.

Pe drumul spre Ciurila, am fotografiat două cuiburi de berze în Crăeşti. La Ciurila, am fotografiat cuibul de lângă Primărie, distrus, şi am discutat cu Alina Mera despre incident.
Am discutat cu Primarul. Diplomatic sau birocratic, mi-a spus că "vor cerceta în legislaţie ca să vadă ce pot face". Faptul că stâlpul cu cuib este în afara proprietăţii respectivului, pe domeniul public, deci, jmekerul nu avea nici un drept să se atingă de stâlp sau de cuib, i-a scăpat. Dar, a recunoscut că nu este o faptă lăudabilă.
Am discutat cu un poliţist. Diplomatic sau birocratic, mi-a spus că "el este nou şi nu ştie despre ce este vorba". Probabil, a căzut şi el în Ciurila, în acelaşi moment în care a căzut de pe stâlp cuibul distrus de jmekerul cu nume predestinat!
Am discutat cu doi "vecini" de-ai berzelor. Mi-au spus acelaşi lucru: de când sunt berze în sat, nu mai sunt şerpi prin grădini!
Am comunicat firmei ROMSTAL (aşa scrie pe maşina cu care vine jmekerul de la Cluj Napoca) şi Asociaţiei Ornitologice despre faptă şi aştept să primesc opiniile lor.
"Domnule" CIURDAR IOAN LUCIAN, eu nu sunt ecologist în declaraţii, ci, în fapte!
Te asigur că nu vei fi mai fericit (deloc! îţi garantez!) dacă nu laşi în pace berzele MELE din Ciurila!
Nu-ţi plac berzele? Rămâi în oraş: pe-acolo nu sunt cuiburi de berze care să te deranjeze!
Dacă ţi-ai cumpărat teren şi-ţi faci casă în sat, nu ai cumpărat dreptul de a face rău sătenilor. Oamenii din Ciurila sunt bucuroşi că au berze pe-aproape de casele lor!
Aş vrea să mă crezi şi să mă înţelegi:
aceste berze, nu trebuie sa plece şi nu trebuie să rămână fără cuib!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu