PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

vineri, 22 aprilie 2011

Bomba ecologică: Băile Sărate Turda

Ieri, 21 aprilie, pe la orele 16, am fost sunat şi mi s-a spus că la Băile Sărate Turda,
canalizarea deversează în zona cu nămol sapropelic
Astfel, nămolul sapropelic, ce s-a format în mii de ani, …
Pe un alt blog, scriam: La Băi, parcă o aud pe „aia de la mediu de la primărie”: “nu-i mare lucru, doar, canalizarea curge bine-mersi în zona cu nămol sapropelic, distrugând ce s-a format în mii de ani, da’, nu-i pericol, s-a făcut analiza, da-i secret!”!



Astăzi, 22 aprilie, la orele 11,30, am sunat la Garda de mediu şi am vorbit cu Mircea Gocan. M-a asigurat că:
- mesajul pe e-mail trimis azi-noapte, va fi repartizat unui inspector din zonă;
- dacă vreau un răspuns mai rapid, să sun din nou în cursul săptămânii viitoare.
Ca şi la poliţie, important este răspunsul formal la sesizare, nu, neapărat, rezolvarea problemei?!
L-am asigurat şi eu că ... în cursul săptămânii viitoare nu mai are rost să sun pentru că
balta cu nămol se transformă în balta cu rahat!

Dacă voi primi vreun răspuns înainte de 23 august, vă voi comunica!


După cum se vede şi din imaginile de mai sus, în plimbarea de ieri, am mai văzut şi puzderie de grămezi de gunoaie aruncate cam peste tot şi de focuri "sacre" de curăţare a gunoaielor prin ardere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu