PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

vineri, 21 mai 2010

Let's doi it - raport de afişare

Subsemnatul Zamfir, ecologist turdean, raportez că în data de 20 mai a.c., am distribuit afişe şi fluturaşi în cadrul campaniei Let's doi it. Din păcate, zilele acestea am fost foarte ocupat şi nu am putut acoperi decât zona centrală a municipiului Turda (după ce, cu o zi înainte, dusesem la Primăria Câmpia Turzii teancul aferent!). Apoi, am trecut ca să pozez afişele:


Let’s doi it - raport de afi_are
După şcolile" Şaguna", "Murăşanu", Josika", Potaissa, am profitat de trecerea prin Copăceni pentru a duce şi acolo afişe şi fluturaşi.
M-am bucurat de receptivitate şi din partea viceprimarului turdean, Mircea Irimie.
Le mulţumesc tuturor, cu speranţa că vom reuşi să facem România noastră cu un pic mai curată, iar, viaţa noastră cu un pic mai frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu