PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

luni, 20 aprilie 2009

Bochis Ioana Roxana - 21 ani, studenta la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, an 3, Cluj-Napoca


Fotografia pe care v-am atasato a fost facuta in 15.04.2009 in cartierul Gheorgheni, mai precis la cativa metrii de facultatea mentionata mai sus si de Iulius Mall.
Vreau sa incep prezentarea fotografiei mele, prin mentionarea unui binecunoscut principiu al fizicii conform caruia orice 'actiune are o reactie'. Dupa parerea mea acest principiu se potriveste foarte bine in acest context al poluarii mediului. Prin aceasta fotografie am vrut sa accentuez faptul ca atata timp cat noi, oamenii nu avem grija de natura, in special de principalele surse de viata, acest tot unitar nu va reactiona nicidecum benefic acestor actiuni realizate din pacate de noi.
Fara apa nu se poate trai, si totusi desi suntem constienti de acest adevar care nu trebuie demonstrat, nu acordam destula atentie apei. Suntem in sec XXI, si inca am mai gasit, plimbandu-ma pe langa lac, lucruri exogene aruncate pe marginea acestuia. Cand vezi astfel de imagini, nici nu mai conteaza numarul acestor lucruri aruncate, poate fi si unul si rezultatul e acelasi, cat gestul si nepasarea actorilor.
'Daca noi nu facem ceva, atunci cine?' Multi dintre oameni se gandesc ca daca eu nu mai arunc dar ceilalti din jur continua sa o faca, nu se va schimba nimic, este total gresit deoarece prin faptul ca o persoana a reusit sa renunte la acest obicei, ea a facut deja o schimbare in mediu si asta poate sa incurajeze alti si alti oameni, de aceea eu cred ca astfel de actiuni ar trebui prezentate si mediatizate mult mai des.
Situatia nu ar trebui prezentata societatii prin 'Nu aruncati' sau 'Nu lasati'. Parerea mea este ca aceste negatii atrag aceste actiuni. Poate printr-o rugaminte afirmativa ' Este vital sa mentinem apa curata pentru o viata sanatoasa' sau 'Pastrati sursele de viata, pentru a exista viata'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu